ZESPÓŁ

452A4127
  • Obszar badań: Socjolog. Doktorat w 2001 roku na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Bielefeld, habilitacja w 2014 roku na Wydziale Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W Centrum Analiz Społecznych i Ekonomicznych odpowiedzialny za badania segmentacyjne, badania zachowań nabywczych i zwyczajów konsumpcji, badania cykliczne kondycji marki, badania skuteczności kampanii reklamowych, badania opinii społeczności lokalnych oraz badania edukacyjne.

    Zainteresowania: Zainteresowania naukowe skupiają się m.in. wokół socjologii konsumpcji i zachowań konsumenckich, badań edukacyjnych i ilościowych badań marketingowych. Zawodowo związany z socjologią i badaniami rynku od 2001 roku.

    Kontakt:

    dr hab. Grzegorz Adamczyk
    KIEROWNIK PROJEKTU
    Centrum Analiz Społecznych i Ekonomicznych KUL
    Al. Racławickie 14
    20-950 Lublin
    mail: grzegorz.adamczyk@kul.pl

452A4117
  • Obszar badań: Psycholog. Doktorat w 2013 roku na Wydziale Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W Centrum Analiz Społecznych i Ekonomicznych odpowiedzialny za sondażowe badania ilościowe, badania wizerunku kategorii produktowej/marki, badania satysfakcji klienta oraz badania eksperymentalne.

    Zainteresowania: Zainteresowania naukowe skupiają się m.in. wokół oddziaływań marek na zachowania konsumenckie, relacji pomiędzy konsumentem a marką, konsumpcji ostentacyjnej, pomiaru wizerunku marki, konstrukcji narzędzi pomiarowych. Od 2012 roku realizuje marketingowe i społeczne projekty badawcze o charakterze ilościowym, jak również jakościowym.  

    Kontakt:

    dr Wiktor Razmus
    KOORDYNATOR PROJEKTU
    Centrum Analiz Społecznych i Ekonomicznych KUL
    Al. Racławickie 14
    20-950 Lublin
    mail: wiktor.razmus@kul.pl

452A4114
  • Obszar badań: Psycholog biznesu, trener, coach. Doktorat w 2009 roku na Wydziale Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W Centrum Analiz Społecznych i Ekonomicznych odpowiedzialny za badania jakościowe, badania motywacji i postaw konsumentów, badania satysfakcji pracowników oraz badania ewaluacyjne.

    Zainteresowania: Ekspert w zakresie statystyki, psychometrycznego tworzenia narzędzi diagnostycznych i prowadzenia badań społecznych (jakościowych i ilościowych). Od 2006 roku realizuje projekty wspierające przedsiębiorczość, ekonomię i politykę społeczną.

    Kontakt:

    dr Wiesław Talik
    KOORDYNATOR PROJEKTU
    Centrum Analiz Społecznych i Ekonomicznych KUL
    Al. Racławickie 14
    20-950 Lublin
    mail: wiesław.talik@kul.pl

452A4113
  • Obszar badań: Magister Socjologii. Doktorant na Wydziale Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W Centrum Analiz Społecznych i Ekonomicznych pełni funkcje administratora strony internetowej, odpowiedzialny jest także za projekty graficzne oraz proces wprowadzania i kodowania danych.

    Zainteresowania: Zainteresowania naukowe skupiają się m.in. wokół współczesnych teorii komunikacyjnych, uwarunkowań społeczeństwa konsumpcyjnego oraz socjologii Internetu. W ramach studiów doktorskich podejmuje badania z zakresu sumulacji medialnych oraz społeczeństwa cyfrowego.

    Kontakt:

    Mgr Jan Gondek
    ASYSTENT KIEROWNIKA PROJEKTU
    Centrum Analiz Społecznych i Ekonomicznych KUL
    Al. Racławickie 14
    20-950 Lublin
    mail: jan.gondek@kul.pl